Μαθηματικά β' δημοτικού- Το συμπλήρωμα του 100 στην αφαίρεση
Το συμπλήρωμα του 100 στην αφαίρεση είναι ένας εύκολος τρόπος να υπολογίσεις μια αφαίρεση από το 100 , εάν δεν έχεις διδαχθεί ακόμα το κρατούμενο. Ταυτόχρονα είναι ένας καλός τρόπος να υπολογίσεις τα ρέστα από το 1 € αφού το € = 100 λεπτά.
100- 74= 100-70= 30
\/ 30-4= 26
∆ M
70+4
Βήμα 1ο: Αφαιρούμε από το 100 τις στρογγυλές δεκάδες (δηλαδή τον αριθμό που τελειώνει σε 0)
100-70= 30
Βήμα 2ο: Από το αποτέλεσμα που βρήκαμε αφαιρούμε τις μονάδες που είναι το 4
30-4= 26
Ασκήσεις:
100- 55= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 93= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 25= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 52= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 29= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 47= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
100- 87= .....-.......=.....
\/ ......-......=......
Δ Μ
..... .....
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου